Referenciák

A BERGERecotrail® félpótkocsik Nyugat-Európa országútjain megszokott látványnak számítanak, hiszen a fuvarozói piacon egyre erősődő verseny, a növekvő üzemeltetési költségek egyre több fuvarozó céget késztetnek arra, hogy felülvizsgálják eddigi eszközbeszerzési gyakorlataikat, és még költséghatékonyabb és profitábilisabb lehetőségek után kutassanak.

 

CleverPartner ügyfelek, ügyfélvélemények

Szaki Trans Kft.
1151 Budapest, Károlyi Sándor utca 158.
Szakács Sándor - (+36) 70 450 1400

FIALA-TRANS kft.
5100 Jászberény, Hatvani út 54.
Fiala Károly, (+36) 57 501 633

Coral Truck kft.
6075 Páhi, Rákoczi u. 62.
Siroki Gábor, (+36) 78 200 015

J&S Speed Kft.
2890 Tata, Agostyáni u. 91.
Molnár Levente - (+36) 34 586 978

Trans-Sped Kft.
4030 Debrecen, Vámraktár u. 3.
Tóth Csaba - (+36) 52 510 155

Techno-Druck Kft.
5900 Orosháza, Vásárhelyi u. 74.
Surányi László ügyvezető - (+36) 20 929 1767

S.L.C. Transport - Szíjj Csaba Levente E.V.
2890 Tata, Kocsi út 2.
Szíjj Csaba Levente - (+36) 34 589 500

Kelet-Trans 2000 Kft.
4625 Záhony, Széchenyi u. 5.
Ignácz Péter - (+36) 70 680 8382

Bartos Pál E.V.
6400 Kiskunhalas, Felsőöregszőlők 41675
Bartos Pál - (+36) 30 250 4293

Alba-Fix Kft.
8000 Székesfehérvár, Holland fasor 9.
Győrik Gergely - (+36) 30 399 6316

Portador Cargo kft.
6500 Baja, Szentjánosi u.12.
Szanyi László, (+36) 30 479 6190

Tóth László E.V.
5622 Köröstarcsa, Deák F. u. 60.
Tóth László - (+36) 30 548 807

LIMELOG Kft.
2400 Dunaújváros, Vasmű út 3.
Sárdi Gellért - (+36) 30 956 9329

Sió-Scan Kft.
8617 Kőröshegy, Petőfi u. 1/k.
Belovárecz Zoltán - (+36) 20 985 5777

PLUTO Kft.
7150 Bonyhád, Bajcsi Zy.u.2.
Láng Róbert - (+36) 30 267 9758

HIS-Hungary InterSped Kft.
9086 Töltéstava, 2608/3 hrsz.
Horváth Zsolt - (+36) 96 517 383

Metok Trans Sped Kft.
6414 Pirtó, Petőfi utca 73.
Tokodi Károly - (+36) 30 207 4839

Tornádó Kft.
5000 Szolnok, Hegedűs L. sétány 1.
Nádudvari Zsolt - (+36) 20 928 8778

PLUTO Kft.
7150 Bonyhád, Bajcsi Zy.u.2.
Láng Róbert - (+36) 30 267 9758

...és még sokan mások...

Kéttengelyes félpótkocsi teszt - PLUTÓ kft.

A Berger csökkentett önsúlyának köszönhetően, több min 2,5l/100km fogyasztás csökkenést sikerült elérni ugyanolyan körülmények közt, mint más gyártó által használt félpótkocsihoz képest. Könnyen és dinamikusan lehet vele haladni, a nyergesvontatónak nem kell erőlködnie az emelkedők leküzdésével.A tetőemelő szerkezetének kivitelezése az egyszerűség és a zsenialitás jegyében készült. Nagyon sofőr barát konstrukció lett. Könnyen és gyorsan lehet vele dolgozni.A ponyvafeszítő mechanizmus a kurblis megoldásnak köszönhetően precíz feszítést biztosít, amit tovább növelnek a kinyílás biztos csatok.A lécezés jól elosztott, az esetleges plusz lécek nagyon jól tárolhatok a gyárilag kialakított tárolóhelyen.

Összegzés:

Személy szerint csak ajánlani tudom a Berger félpótkocsit a sofőr barát mivolta miatt.Aki ezt választja csalódni nem fog, és nagyon kellemes lesz vele a munkavégzés.

Sofőr: Király Tamás Zoltán

Egytengelyes félpótkocsi teszt - Horváth Rudolf Intertransport

Egytengelyes BERGER félpótkocsi teszt sofőr szemmel :

A gépkocsivezető pozitív véleménnyel van a pótkocsiról. Kiemelte, hogy rögzítési szempontból jól van kialakítva, a ponyva mozgatás és rögzítése is egyszerű.

Megközelítőleg ~2l/100km körüli az üzemanyagfogyasztás csökkenés. 5-15t közötti raksúllyal.

Ügyfélvélemény - Bartos Pál E.V.

"Szia József!

Nagyon szívesen írok, mert csak pozitív véleményem és tapasztalatom van a félpótkocsikkal kapcsolatban.

A mostani gazdasági helyzetben az embereknek muszáj minden egyes forintot megfognia. Ehhez hozzásegítenek a Berger félpótkocsik is, hiszen könnyûszerkezetûek, így az üzemanyag-fogyasztásnál is nagy szerepet játszanak, mert kisebb azon autók fogyasztása, melyek a Berger szerelvényeket húzzák. Elõnyösek abból a szempontból is, hogy nagy súlyokat tudunk velük vinni. Sokszor tapasztaltam már, hogy ügyfeleim csodálkozva nézik a szerelvényt, milyen szép egyenes íve van, és abban a hitben vannak, hogy üresen áll az autó, de ilyenkor meg kell nyugtatnom õket, hogy több mint 27 tonnával vannak terhelve.

Exportjaink szempontjából a két magasság elõnyt jelent. A kiemelhetõ tetõt is ezek közé sorolnám, mivel nem kell a tetõt ide-oda húzogatni, csak kiemelni, ezáltal sok idõt spórolunk, rugalmasabban megy a munka, pöröghetnek a kamionok. Rengetegszer hívnak a megbízóim kétségbeesett hangon, hogy túlsúlyt nem engednek ki a telepeikrõl. A telefonbeszélgetésünk után szembesülnek, hogy a legkisebb önsúlyú szerelvénybe botlottak bele.

Tapasztalataim alapján a következõ BERGER félpótkocsikat is megrendeltem.

Üdvözlettel:
Bartos Pál"

Kéttengelyes félpótkocsi teszt - Techno-Druck Kft.

"Kedves József!

Kérésednek megfelelve, írok pár tapasztalati infót, melyeket a 2-tengelyes Berger félpótkocsi 2 hetes tesztje alatt szereztünk. Egy olyan gépkocsivezetőnk vontatta 2 hétig, akinek amúgy a hétköznapokon van szerencséje egy 3-tengelyes Berger félpótkocsit vontatnia, a legelőször a társaságunkhoz került 3 darab egyikét.

A felépítmény használatában (rakodások, árurögzítés) nincs változás a 3-tengelyesekhez képest, így ennél is gondmentes a munka. Mint a mellékletben található fényképeken is látható, mi háromféle árut is szállítottunk vele nyugat-európai útvonalakon. A legnehezebb ezek közül kicsivel több, mint 25 tonnát nyomott a mérlegelés alkalmával, ennek ellenére nem volt tapasztalható az alváz meghajlása. Ez azért kellemes meglepetés, mivel a 2 tengely csak rövidebb hosszon támasztja alá az alvázat, mint az elterjedtebb 3-tengelyes verziónál.

A fent említett 25 tonna árutömeggel (igaz, kevés gázolajjal a tankban) még belefért a szerelvényünk az engedélyezett 38 tonnás legnagyobb megengedett össztömegbe. A vontatónk távolsági fuvarozásra gyártott, teljes szélességű és középmagas kabinnal és acél keréktárcsákkal rendelkezik. Amit kicsit szokni kellett, az a nagyobb íven kanyarodás volt, de ez sajátja a 2-tengelyes futómű kialakításnak.

Azon felül, hogy a szerelvény összesen 4 tengelye végett bizonyos országokban egy olcsóbb állásra lehet kapcsolni a pályadíjszámláló fedélzeti eszközöket, még a tapasztalható átlagfogyasztás is kevesebb volt, mint hasonló tömegű áru 3-tengelyes félpótkocsival való szállítása esetén. Ezt azért a fizikai törvényszerűségek miatt vártuk is. A teszt 2 hete alatt abszolút pontos adatot nem tudtunk számolni, de a fogyasztáscsökkenés kb. 1 liter nagyságot is elérheti 100 km-enként.

Végső konzekvenciaként azt állíthatjuk, hogy a 2-tengelyes futómű verzió tökéletesen megfelelhet azon fuvarozóknak, akik maximálisan csak 24 tonna körüli árutömeggel közlekednek. Mi sajnos nem tartozunk ezek közé.

Tisztelettel,
Surányi László"

Ügyfélvélemény - Ferrocar Kft.

"Szia Józsi!

Leírom az általad kért tapasztalatainkat a Berger félpótkocsiról, amelyet egy hónapja vettünk használatba.

A Ferrocar Kft. 99 %-ban újrahasznosítható hulladékot szállít, ebben a szegmensben fontos a nagy rakterű és nagy teherbírású eszközök beszerzése. Az egyik állandó export feladatunk bálázott italosdobozok fuvarozása európai partnerekhez. Nagy öröm számunkra, hogy 1,5 tonnával többet tudunk elszállítani, ezáltal nagyobb bevételre tudunk szert tenni. Felmerült bennünk, hogy a könnyített félpótkocsi a stabilitás rovására mehet, de nem tapasztaltunk ilyen jellegű problémákat.

Távlati céljaink között szerepel a ponyvás félpótjaink cseréje Berger félpótkocsikra.

Üdvözlettel,
Bordez Christian"

Háromtengelyes félpótkocsi teszt - Techno-Druck Kft.

Az elmúlt időszakban a TECHNO-DRUCK KFT. munkatársai tesztelték "éles helyzetben" a Berger félpókocsit, és tapasztalataikat meg is osztották velünk. Surányi László úr levelét az alábbiakban változtatás nélkül közöljük, bízva abban, hogy objektív és szakmai véleménye Önnek is hasznos információkkal szolgál majd.

"Tisztelt Cződör József Úr!

Mindjárt az elején szeretném megköszönni, hogy rendelkezésünkre bocsájtott egy Berger SAPL 24 LTN típusú félpótkocsit tesztelés céljára.

A teszt célja messze nem az volt, hogy a félpótkocsi szép-e, modern-e, hiszen ez az első pillantásra sem volt kétséges. Minket szinte csak az érdekelt, hogy a félpótkocsit 25-26 tonna hasznos teherrel megrakva mennyire hajlik meg az alváza, illetve hogyan fut rosszabb minőségű utakon.

A lecke fel volt adva az alváznak, mert export irányban szinte mindig síküveg volt a rakomány, és legtöbbször nem is a homlokfaltól a hátfalig egyenletesen végigrakva, hanem elől és hátul is 2-2 méternyi üresen maradó hellyel. A fenti rakodási módot a síküveg méreteinek sajátossága követeli meg. Az alváz esetleges túlzott meghajlása a nagy súlyú síküveg rakomány alatt nem azért lenne problémás, hogy terhelés nélkül talán nem állna vissza eredeti vonalába, hanem azért, mert az üveglapok alatt a görbület hatására mozgó acél állványok töréseket idéznének elő a rakományban. Legnagyobb megelégedésünkre ilyen problémával nem küzd a Berger félpótkocsi!

A tesztet végző gépkocsivezetőnk megfigyelése alapján, melyet az általa készített fényképek is bizonyítanak, az alváz meghajlása jelentéktelen, még a normál hagyományos kialakítású, nehéz alvázas pótkocsik meghajlási értékét sem közelíti meg! A másik kellemes tapasztalatunk az volt, hogy viszonylag rossz minőségű úton haladva a gépkocsivezetőnk a visszapillantó tükörből nem egy tekeredő, kígyózó mozgást látott, mint más, normál öntömegű félpótkocsiknál. Véleménye szó szerint idézve: "Mintha autópályán haladnék...".

A tesztelt félpótkocsit a telephelyünkön több gépkocsivezetőnk is - egyelőre irigykedve - megszemlélte, és mindenkinek az tűnt fel, hogy semmi felesleges, cél nélküli alkatrész, vasdarab sincs sehol beépítve. A letisztult forma eddig személyautóknál volt emlegetett jellemző, ezután ezt kell mondanunk a Berger félpótkocsira is!

Az alapfelszerelésként a keréktárcsákra szerelt Good Year Fuelmax T gumiabroncsok kicsi gördülési ellenállása vetekszik a Michelin ugyanebben a kategóriában induló X-Line termékével. A megállapítást arra alapozzuk, hogy szinte mindegyik félpótkocsinkon a Michelin fent említett gumiabroncsát használjuk, és a tesztet végző gépkocsivezetőnk a fogyasztásmérő műszerén hasonló értékeket olvasott le a Bergert vontatva is. A Good Year várható futásteljesítményére az egy hónap használat után korrekt jóslatot nem volna szerencsés tennünk.

Két érdekesség a végére:

A függönyponyva hátsó, függőleges feszítő rúdjának csigakerekes mechanizmusa az eddig általunk használt 3 más gyártmánnyal abszolút nem hasonlatos (racsnis megoldásúak), de nagyon praktikus. Egy dologra azért nagyon ügyelni kell, a hajtómű forgatókarját nem ajánlatos ott felejteni egyik rakodási helyen sem, mert magától nem követi a félpótkocsit!

A félig zárt palettatartó fenéklemeze körben peremes kialakítású, mely hasznos a merevségnél és a paletták (esetünkben az üvegszállító állványok) útközbeni rögzítésénél, de az oldalról befröccsenő sarat nehézkes kimosni, mert a mosóvíz kicsurog ugyan a kis réseken, de a híg sár hátramarad.

A tesztet végző, bizton állíthatom, hogy pártatlan gépkocsivezetőnk egy szóval búcsúzott - de nem végleg - a Berger félpótkocsitól: "SOFŐRBARÁT"! Nekünk, akiknek pedig a járművek finanszírozása az egyik fő feladatunk a társaságunknál, még egy szó jutott az eszünkbe az árával kapcsolatban: "VERSENYKÉPES"!

Tisztelettel,
Surányi László"

Vissza Fel
Kérjük, ossza meg, küldje tovább!
Köszönjük szépen!

 

×