Háromtengelyes félpótkocsik

A BERGERecotrail® háromtengelyes félpótkocsik átgondolt tervezéséből és magas gyártási minőségéből a szállítók, a rakodók és a környezet egyaránt profitálnak. A nagyobb hasznos teher csökkenti a fuvarok számát és növeli az Ön árrését. Ráadásul kevesebb üzemanyag fogy, ami csökkenti a költségeket és kíméli a környezetet is.

 

BERGERecotrail® háromtengelyes félpótkocsik minőségi tulajdonságai

Háromtengelyes félpótkocsik :

A háromtengelyes félpótkocsik bizonyítottak az elmúlt évek során olyan területeken, ahol fontos a nagy/extrém rakomány, a megbízhatóság és a hosszú távú fenntarthatóság. A Berger gyár már a ajánlattételkor megadja a félpótkocsi szinte pontos önsúlyát, elkerülve a későbbi önsúlyból adódó problémákat. Számos területen bizonyítottunk már : italszállítás, acéltekercs szállítás, üveg, huzal, építőipar, stb. Gabona tanúsítvánnyal rendelkező félpótkocsink a legkönnyebb a piacon, átlagosan 5,3t körüli önsúllyal ( acélfelnivel ), teljes felszereltséggel. Acéltekercs szállító félpótkocsik szintén a legkönnyebbek a piacon, verhetetlen önsúllyal ( 5,2t, acélfelnivel) és extrém terhelhetőséggel. Európa szerte szállítmányoznak vele, akár 1 db 28t acéltekercseket! A 30t feletti építőipari elemek szállítása sem ritka, akár itt Magyarországon is! Ezek a félpótkocsik 44t össztömegben is vizsgáztathatók. Rendelhetők platós, ponyvás, ill. minkét kivitelben is! Mindig szem előtt tartjuk : gazdaságosság, ökológia, hatékonyság és kiválóság alapelveit.

ÁLTALÁNOS TERMÉKBEMUTATÓ adatlap letöltés (PDF)

Minőségi tesztek. A magas célkitűzéseket is túlteljesítik.

Minden alkatrészt bonyolult számításokkal méreteznek és optimalizálnak a legapróbb részletekig, még az első 1:1 méretarányú prototípusok elkészülése előtt. Ezeket először maximális terhelésnek teszik ki zárt tesztlétesítményükben, csak ezután következnek az országúti tesztek, amelyek során még saját céljaikat is rendszeresen felülmúlják.

Külső váz. A korlátlan lehetőségek acélja.

Annak érdekében, hogy a rakomány a teljes profil mentén közel korlátlan számú helyzetben rögzíthető legyen, kellő számú rögzítőhelyet és tucatnyi kikönnyítést helyeznek el egymáshoz közel a külső vázban. A körkörösen megtalálható, befelé néző konzolok növelik a szilárdságot, és a rakományrögzítő elemek rugalmas elhelyezését teszik lehetővé.

Tartószerkezet. Maximális szilárdság, minimális anyagfelhasználás.

A két különösen karcsú, speciális S 700-as finomszemcsés acélból készült hossztartóban precíziós szerszámokkal készített, "Reuleaux-háromszög" formájú kikönnyítések találhatók. Az acélminőség és a geometria közötti összhangot nagy szilárdságú hegesztőhuzal biztosítja, a megmunkálás kíméletesen, számított hőmérsékleti ablakon belül történik.

Padló. Kemény, keményebb, keményfa.

A félpótkocsi minden panelje 13 rétegű, egymáshoz nagy nyomáson, speciális ragasztó és különbözőképpen elhelyezett üvegszálas paplanok használatával rögzített préselt keményfa lapból áll. Ennek köszönhetően a padló megbízhatóan elviseli a villástargoncák által rá gyakorolt nagy terheléseket, illetve a rakomány pontszerű terheléseit. A panelek a kereszttartókhoz vannak csavarozva, méretük a könnyű cserélhetőség érdekében egységesen 1500 mm x 2350 mm.

Részletek...

LTn - a BERGERecotrail® standard és legkönnyebb félpótkocsija

Alacsony, 4,7 t alatti önsúlyával különösen alkalmas italok, konzervek, fém- és falemezek, papír és más nehéz, gyakran nagy mennyiségben szállítandó áruk szállítására. A kis önsúlynak köszönhetően jelentős üzemanyag-megtakarítás mutatható ki, ha nincs kihasználva a maximális 28 t hasznos terhelés.
BERGERecotrail® LTn félpótkocsi termékadatlap letöltése (PDF)

LTCn - a "kábeldob-specialista"

A standard járműre alapozva a központi kábeldobvályúra nagy pontszerű terhelést jelentő legnehezebb kábeldobok is biztonságosan szállíthatók. A mindössze 5,3 t alatti önsúlynak köszönhetően fennmarad a lehetőség 24000 kg feletti súlyú "normál" áru törvény adta peremfeltételek közötti biztonságos szállítására, illetve kábeldobrakomány esetén kiegészítő részrakományok továbbítására is.
BERGERecotrail® LTCn félpótkocsi termékadatlap letöltése (PDF)

LTMn - a piacon elérhető legkönnyebb MEGA mindössze 4,9 t önsúllyal

Az új Mega kiegészíti a BERGERecotrail® termékcsaládját, és két lépéssel a vetélytársak előtt jár a versenyben. Maximális hasznos terheléssel kombinált maximális belmagasság, a törvényes előírásoknak megfelelően.
BERGERecotrail® LTMn félpótkocsi termékadatlap letöltése (PDF)

LTMCn - MEGA kábeldobvályúval, a "tökéletes mindenes"

Az 5,5 t önsúly és a 29480 kg hasznos teher viszonyítási alapot jelent a "Mega" piaci szegmensben. Ezzel a járművel a piac minden szállítási igénye (standard, kábeldob, autógyártás) kielégíthető.
BERGERecotrail® LTMCn félpótkocsi termékadatlap letöltése (PDF)

LTnP - a platós félpótkocsi

Az ecotrail sorozat minden modellje természetesen felépítmény nélkül, "plató" változatban is kapható, és kérésre oldalfallal vagy anélkül kerül gyártásra. Az építőiparban és építőanyag-kereskedelemben való felhasználásra tekintettel különösen ügyelnek a speciális padló és a nedvességtaszító műanyagbevonat kialakítására.
BERGERecotrail® LTnP félpótkocsi termékadatlap letöltése (PDF)

LTCnP - a kábeldobvályúval ellátott platós félpótkocsi

A nyitott építési módnak köszönhetően variálható, kábeldobszállítási lehetőséggel rendelkezik.
A BERGERecotrail® félpótkocsikhoz számos opció áll rendelkezésre az egyéni igények kielégítésére. Pl.: raklapütköző léc a bal és/vagy jobb oldalon, raklapkosár vagy -láda, emelőtető a jobb és a bal oldalon, oldalfalak, kihúzható hátfal a jobb és a bal oldalon, rögzítőgyűrűkkel ellátott kivitel, 6000 daN teherbírású rögzítőhelyek, hátsó vonóhorog, kihúzható figyelmeztető tábla és sok minden más.
BERGERecotrail® LTCnP félpótkocsi termékadatlap letöltése (PDF)

Rakományrögzítés

Az Ön szállítmányának és a közlekedés minden résztvetőjének épségének megőrzése elsődleges fontosságú, ezért a BERGERecotrail® félpótkocsik esetén is kiemelt figyelmet fordítunk a rakomány megfelelő rögzítésére. A BERGERecotrail® félpótkocsik megfelelnek az XL szabvány szerinti legszigorúbb biztonsági szabványoknak és rakományrögzítési előírásoknak, sőt messze túl is teljesítik azokat.

TESY by BERGERecotrail® részrakomány-rögzítő rendszer

A rakományrögzítésre vonatkozó előírások egyre szigorodnak, ezért a BERGERecotrail® összes modellje legalább DIN EN 12642 Code XL szerinti tanúsítással rendelkezik, ami az alakjuknál fogva ékelődő teljes rakományok problémáját messzemenően megoldja. A részrakományokat a tengelyterhelések miatt többnyire a homlokfaltól bizonyos távolságban kell elhelyezni, illetve külön kell rögzíteni. Erre szolgál a (14,5 t-ig alkalmazható) moduláris TESY by BERGERecotrail® rögzítőrendszer.

A TESY by BERGERecotrail® négy magasságban (1800, 1400, 1000 és 600 mm) áll rendelkezésre, és a félpótkocsi tetszőleges pozíciójában akár előre elmozdulás elleni, akár hátsó biztosításként is használható. A TESY by BERGERecotrail® alkatrészei tűzihorganyzott S700-as finomszemcsés acélból készülnek, és a rendszert egy személy néhány perc alatt szerszám nélkül felépítheti, illetve lebonthatja. Az alkatrészek tárolására külön láda szolgál, amely a BERGERecotrail® félpótkocsi hátuljában, a menetirányra keresztben van felszerelve. Jobb és bal oldali fedéllel is rendelkezik, így mindkét oldalról kényelmesen kezelhető.

A BERGERecotrail® félpótkocsikhoz hozzátartozik a DIN EN 12642 (Code XL) szabvány szerinti rakományrögzítési tanúsítvány, ennek alapján a VDI 2700 irányelvnek megfelelően felszerelhetők.

Vissza Fel
Kérjük, ossza meg, küldje tovább!
Köszönjük szépen!

 

×